شنبه 15 اردیبهشت 1403

با وجود گذشت 6 ماه از آغاز قرارداد شهرداری رشت با شرکت امینان شب و تاخیر چندین ماهه در پرداخت حقوق، خلاصه کارد به استخوان کارگران این شرکت رسیده و دست به تجمع اعتراضی در مقابل اداره بازرسی شهرداری رشت زدند.

یکی از معترضان که روز دوشنبه 17 اسفند ماه در مقابل اداره بازرسی تاکسیرانی واقع در خیابان سعدی رشت حاضر بود اینگونه اظهار کرد: این شرکت در پرداخت حقوق کارگری نیروها که آن هم از لحاظ مبلغ و نحوه پرداخت دارای شبهات و ابهاماتی زیادی است دچار تاخیر چند ماهه شده است. نیروهای این شرکت که تحت نظارت بازرسی تاکسیرانی رشت هستند پیگیر حقوق قانونی و به حق خود از مسئولین این سازمان شده اند. وی ادامه داد به نظر می رسد با توجه به انجام پروژه پر سر و صدای پیاده راه سازی در قلب شهر رشت ، مسئولین محترم تمام توان و تمرکز خود را معطوف به این پروژه کرده و تمامی اعتبارات صرف این کار می شود. وی ادامه داد: ما خواستار حق خود هستیم و چیز زیادتری نمی خواهیم اما متاسفانه مسئولین به جز وعده های کذب و تکراری حرکتی انجام نمی دهند.

لازم به ذکر است در پایان این تجمع یکی از اعضای شورای شهر رشت در بین معترضان حاضر با کارگران این شرکت به گفت و گو پرداخت./گیلان آنلاین

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna